Btm571 bende de oluyordu doktoruma sorduğumda doğum sancısı girdiğinde anlarsın öyle anlaşılmayacak bir acı değil demişti. Olduğun yerde kalıyorsun öylece ve belli aralıklarla tekrar geliyor demişti canım. Muhtemelen sancı değildir. Yine de doktoruna sor istersen