Hanımlar merhaba. Daha önce bu konu konuşuldu mu bilmiyorum ama konuşmalarda bulamadım. İkiz gebeyim. Ablamında ikizde ve birleşik araba almıştı ama o araba için doblo aldılar çünkü hiçbir yere sığdıramıyorlardı. Hep derdi neden tek tek almadım. Tek tek alıp iyi ki diyen var mı. Ben tek alırsam chicco lite way almayı istiyorum. Travel sistem asla almak istemiyorum ve elli kere arabada değiştirmek istemiyorum. İkiz bebek anneleri neler aldınız. Fikrinize ihtiyacım var. Malum her şeyden iki tane o yüzden çok para vermek istemiyorum