asya_zehra bende bu yüzden değiştirdim. Cahit beyi, büyük konuşmakta istemiyorum ama, konya da ailemin yanına gittiğimde her şey yolunda mı diye gittiğimiz doktor çok iyiydi ve gözümüzü açtı. Evet çok güler yüzlü çok nezih bir beyfendi ancak ben sorularımı sormaya fırsat bulamıyordum.