Merhaba 11 haftaligim bende gecen ay lale hanima gittim bu ay icin randevu bulmada zorlaniyorum pandemiden dolayi sanirsam her aradigimda randevu yok deniliyor . 2inci hamileligim ilkini ozelde yaptim sezaryan oldugu icin sehir hastanesinde dusunuyorum bu sefer vakti gelince paylasirsaniz sevinirim 🙏