çok teşekkür ederim dediklerinizi deneyeceğim doktorum lansor kullan dedi onu da içmek içime sinmedi gaviscon pembe olanı değil diğerini içmiştim hatta abartmışım içmeyi ona da ayrı üzülüyorum çünkü fazla içtim hemde faydasını görmedim sizin dediğinizi deneyeyim bir de .. tekrar teşekkür ederim hepinize