Tuuba1 Merhaba güzel anneler, gebeliğim henüz çok erken bi tane kızım var çok şükür🙏🏾 Tabii ki öncelik sağlıklı olması Allahımın izniyle ama bi deneyenler tık yapsa eğlenmelik ❤️❤️❤️
Zeyzey1616 Tuuba1 yani ilk cinsiyeti öğrendiğimde denemiştim oğlan demişti oğlandı gercktn sonra gene denedim kız dedi bilemedim yani
ebruakyuz22 Benim iki kızımda da doğru çıktı 3.de baktım erkek diyordu doktor kıza benziyor dedi ben şok meğer yanlış görmüş 24. Hafta da erkek olduğunu söyledi yani oda tuttu 🤣