Merhaba kızlar 29+2 haftam oldu karnım pek çıkmamış doktor köntürolerime gitiğimde bebek gayet sağlıklı olduğunu ve bir hafta önde gözüküyor ama çevremdeki herkes karnımın çıkmadığını söylüyor ve bebeğin gelişmiyor gibi söylentiler var psikolojim bozuldu gerçekten ilk gebeliğimde daha çok karnımın olduğunu söylüyorlar acaba napmam gerek gerçekten gelişim durmuşmu