Senaz_1 Merhaba gop medicalpark Yasemin tontuşa gidiyorum ancak okuduğum bazı yorumlar kafamı karıştırdı bilemiyorum insan böyle zamanlarda çok Hassas oluyor sanırım medical parkta birde bu doktor var git dediğiniz kimse var mı
91ARIN91ASK Senaz_1 ben yan tarafında ki hastaneye gidiyorum ordan daha iyi ve ilgililer gop yeni yüzyıl Emine dilşad doktorum çok çok iyi biri
Busravealp Senaz_1 ben medicalparkta doktorumdan çok memnunum fakat bahçelievler hastanesinde gopta değil
Betulztrk Senaz_1 ben gop medıcalde cıgdem hanıma gıdıyorum gayet memnunum hıc bı skntı yasamadım su zamana kadar. Arastırdıgım kadarıyla da gayet ıyı bır doktor. Bu arada aslında yasemın hanımda cok ıyıdır kuzenım kendısınde dogum yaptı neden kararsız kaldınız kı 🤔 bıde bende ılk basta kendısıne gıtmeyı dusunmustum ama bıkac sey duydum o yuzden malesefkı vazgectım
Esin25 Senaz_1 emrahkızıldağ çok iyi enerjik bir doktor ben ona gidcektim ama gop hastnesinde yeniyüzyılda ki hastneye gidiyorum tavsşye ederim
Dilekcakiroglu 91ARIN91ASK merhaba. Muayene fiyatı ne kadar Emine hanımın yeni yüzyılda. Birde Doğum fiyatları hakkında bilginiz var mı
91ARIN91ASK Dilekcakiroglu SSK olmayana 250ile 275₺ arası SSK olana da 150 ile 170 doğum da 4500 sezaryen
Dilekcakiroglu 91ARIN91ASK bunlar güncel fiyatlar mı acaba çünkü başka yerlerde fiyat biraz daha yüksek diye duymuştum
91ARIN91ASK Dilekcakiroglu güncel canım dün gittim daha bide yarın gidicem 175₺ olmuş sigortalıya randevu almak için arayıp fiyat bilgisi alabiliyorsun
Dilekcakiroglu 91ARIN91ASK teşekkür ederim canım ben de senin doktoruna gitmeyi düşünüyorum umarım memnun kalırım ☺️
91ARIN91ASK Dilekcakiroglu ben en başından beri ona gidiyorum emine hanım çok iyi biri ilgisi de öyle arkadaş gibi davranıyor yarın yine gidicem gün almaya 😌
91ARIN91ASK Dilekcakiroglu gittiğiniz zaman ilk muayene olduğunu söyleyin Emine hanıma daha önce gitmediğinizi söylediğiniz de sanırım ücret almıyorlar ilkte ücret yoktu diye hatırlıyorum
Benbenim Senaz_1 ben orda önceden çalışan doktor meriç çağrı ağır isimli doktora gidiyorum kendi özel muayenesi var çok ilgili istediğin her saat birşwy sorabilirsin yardımcı oluyor.
Betulztrk Senaz_1 görümcem 2 sene onceye kadar medıcalparkta calısıyodu hastanede o yuzden baya bı tanıdıgı var ben cıgdem hanım mı yasemın hanımmı dıye arada kalmıstım ama en son yasemın hanım bı hastalık gecirmiş beyin anevrizması sanırım net hatırlamıyorum su an. Görümcemın arkadasına sordurdugumda cıgdem hanıma devam etmemi söyledı. Eskisi gibi elinin kuvvetli olmadıgını soyledı yasemın hanımın. Bende o yuzden kararsız kaldım🤔 ama tabıkıde sız su an doktorla daha cok gorusuyorsunuz az cok anlamışsınızdır. Ben hıc hamılelıkte kontrole gıtmedıgım ıcın aklıma takıldı gitmekten vazgectım yasemın hanıma.
kzbnkndr Bende Emrah beye gidiyorum. Enerjisi, yaklaşımı güzel. Bugün muayene oldum. Güncel fiyat ile SGK-200tl verdim. Doğumu sorma fırsatım olmadı ne yazıkki. Ona da belli bir oranda zam yapılmış. Haftaya tekrar gittiğimde öğreneceğim.
tipikbiryayburcu kzbnkndr Merhaba, bende Emrha beye gitmek istiyorum? Kaç haftalık gebesiniz? Doğum fiyatını öğrenebildiniz mi?
Senaz_1 Betulztrk bende tam emin değilim açıkçası o yüzden araştırma yapıyorum Yasemin hanım bana biraz soğuk geldi
Senaz_1 Betulztrk bide çiğdem hanım sorularınızın hepsini yanıtlıyormu ultrosonda baktığında anlatıyormu , istediğinizde ulaşabiliyormusunuz