Eesraaa 35 haftalık hamileyim. Son bir haftadır karnımda sertleşme oluyor. Yavaş yavaş bir yere toplanıyor, taş gibi oluyor. Beraberinde ağrım da oluyor, sonra dağılıyor. Dün gün içerisinde bayağı sık aralıklarla oldu
DaisyMom Eesraaa benimde 33.haftalarda bir kac defa oldu gun icinde sık sık toplandi.Ama gecti.Birde oyle olunca pozisyon degistirilerek yatilmasi oneriliyor.Galiba yalanci sancilar bunlar.Ama benim agrim olmuyor.Bunu doktorunuza bildirebilirseniz daha iyi olur.💕Suan 34+1 ara ara toplanip duzeliyor.
Zeynep_cagdas Eesraaa canım senin için artık tehlike kalmamış, haftan güzel yavaş yavaş doğum yaklaşıyor. Anlattığın tam olarak sancı tarifi. Ama endişe edilecek bir durum değil bence. Artık bu haftalarda başlaması normaldir herhalde, yine de doktorunla görüşebilirsin en azından bilgisi olur.
Af_dmr Eesraaa bende 35 haftaligim uzun zamandır bende yaşıyorum bu sorunu aynı dediginiz gibi dün iyice sıklaştı doktoruma dedim. Artık olacak 2 3 dk da bir olması sıkıntı dedi. 2 3 dk da bir olmadığı surece alıştırma olarak sayıyoruz dedi. Perinatoloji doktoruma ayrı sordum o da 34 ve 35 ’ten sonra sıklıkla olur doğumu engellemeye çalışmayız artık dedi. Hazirliklarmış bunlar. Sağlıkla gelsinler yeter.
Eesraaa DaisyMom ben geçen hafta doktora gittiğimde nst de sanci çıkmıştı doktor sıklaşırsa gel dedi ama sık sancim olmuyor sadece sıklıkla karın sertlesmesinden dolayi agri oluyor . Cevapladiginiz için de teşekkür ederm ! :)
Kvsr-klm DaisyMom 24 haftalıgım benımde cok toplanıyo doktor progestan verdı karnımı cok sevınce toplanıyo ama fıkkat ettm özelllıkle
Zeynep_cagdas Kvsr-klm canım karnını okşamak sevmek bunlar suni sancı etkisi yapıyor. Benim 22den beri sancılarım çıkıyor nstde. Doktorum da ebem de karnını okşamak sevmek ellemek yok demişti. Sırf bu yüzden çatlak kremlerimi kullanmayı bile bıraktım. Senin haftan erken aman dikkat et, bu haftalarda çok sık toplanma olması iyi bir şey değil.
Eesraaa Zeynep_cagdas zaten bu geçen hafta nst de sancim çıkmıştı doktor sıklaşırsa gel dedi yoksa 1 hafta sonra tekrar kontrole gitmemi istedi. Gidince sorarım ben insallah bu arada Cevapladiginiz için de teşekkür ederm 😊
archmom Zeynep_cagdas aaa ben 20. Haftamdayım arada toplanıyor alakasız bir yere hatta orası yumurta gibi oluyor dışarından görülebiliyor . Bunun sancı ile alakalı oldugunu bilmiyordum . Doktorumla görüşsem iyi olacak sanırım .çok sasırdım 😖
Busra066 Eesraaa benim de oluyor toplanmayla beraber ağrı olması çok korkutuyor nst çekildim acilde ebe hafif sancıların var dedi doktorum hiç bir sıkıntı yok dedi🤦
Af_dmr Busra066 bende 21 den beri var 28 den beri de nefesimi kesiyor ağrılı oluyor. Sakin olmaya çalış düşündükçe tetikliyoruz sanki. Allah’a emanet olsun yavrularımız sağlıkla kucagimiza alalım.
Eesraaa Busra066 bende nst de sancim çıkmıştı doktor sıklaşırsa gel dedi ama öyle kasılmalar oluyor ama sıklasma olmadigi için gitmedm
Af_dmr nilsmother 35+4. Gün-de 10 defa ya kadar normal canım korkma. Doktoruna gidince yine söyle. Ben yüksek riskliyim o yüzden sayısı fazla oluyor doğumum da 37 de olacak dayanabilirse zaten Allah’ın izniyle.
nilsmother Af_dmr hmm anladım canım çok teşekkür ederim Allah kucagına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 ❤️
MervErdo Ben yaşadım 26. Haftamdaydım sabahtan başladı ertesi güne kadar toplandı durdu dayanamadım gittim dr. A hareketlerinde bi sıkıntı yoksa normal dedi önemli olan hareketinin devam etmesi muayene de oldum şükür bi sıkıntımız çıkmadı