Glsmozkn Doğun yapalı 10 gün oldu ama hala makat agrım var ve tutma hissim tam olarak yok 🥺 çok canım acıyor daha ne kadar sürecek bu 😞
Baturay Glsmozkn canim Benim ilk çocuğumda öyle oldum çok kötü idi tedavi gördüm ileştim krem ile fitil doktor kullan dedi kullandım geçti şuan 37 haftalık hamileyim ve yine normal.dogim.olcak işallah aynısı olmaz vallah çok ağrı veriyor insana