Selin2 Takibide bende bebeğimin kilosu iyi olsun isterim. Bence de gayet iyi kilosu stres yaptığım yokta doktorun söyleme tarzı sinir bozucuydu. Anladım ki kendi doktorundan başka yere gitmeyeceksin. Hadi dedim şeker yüklemesi için özelde para vermiyim dedim. Geçen ay normal muaye ve detaylıya para verince bu ayda istanbula gelmişken burda devlete yaptırıyım dedim.