Boncukgiller003 17+0 haftalığım. İç camasirimdan sonra zıbınıma bile geçti akıntım. Tuvalete girdim çıktım tam salona dönerken tekrar oldu. Baya avuç içi kadar su geldi camasirima. Endişelenmem gereken durum olabilir mi 🥺🥺 eşimde yok evde korkuyorum 🥺🥺😭😭
Oezlem23 Boncukgiller003 canim acile git bence su gelmesi bu haftada normal degil.. panik yapma Insallah hersey yolundadir..
Crn1996 Boncukgiller003 canım benim de bi defa başıma geldi ama doktor baktı herşey normaldi yani olabilirmiş bu tarz akıntılar devam ederse yarın doktorunu arayıp sorabilirsin boşuna panik yapma 😊
Crn1996 Boncukgiller003 akıntı bu haftalar da artarmış ben de 18e gircem ağrın falan yoksa panik yapma yarın doktora gidip gösterirsin yine de nolur nolmaz idrar yolu enfeksiyonu da olabiliyomus bazen
Boncukgiller003 Crn1996 idrar yollarımda enfeksiyon vardı geçen hafta hap, tek kullanımlık şase ve fitil kullandım. Agrimda yok şükür. Evde de kimse yok telaslandim😔
Didem34 Boncukgiller003 fitilden kaynaklıda olabilr. Enfeksiyon varken fitil kullanınca cok su gibi akıntıda olabiliyor bana oluyor hatta camasırmdan pijamama cıktıgı oluyordu.Ama yarın genede bi kontrole gidin icnz rahat etsn