Kuzeyannesj Merhaba hanımlar bebeğim erkek 34 haftalık ama hareketi var çok sık deil kayma gibi şeyler oluyor normalmi acaba sizlerdede öylemi
eda0238 Kuzeyannesj ay benim de 34 haftalık ve 3 gündür hareketleri çok azaldı. Doktora bu hafta gideceğim. Çok meraklaniyirum. Zaten sırt ağrısından uyuyamıyorum:(
Hyry9004 Kuzeyannesj artık herşeyden kilo alıp büyüdüğü için yeri dar geliyor. Ve azalma oluyor. Bende korkup doktoruma sordum ve bu açıklamayı yaptı ama sen yine de kendi doktoruna sormalısın herkes bir olmuyor Canm.