Umrannnshnn 16-17 haftalık anneler bebek hareketlerini hissetmeye başladınız mı? Nasıl anlarım bebek hareketi olup olmadığını ?
Tubi55 Umrannnshnn 17. Haftada başladı bende minik minik kıpırdamalar böyle tıklıyor sanki 😍 çok güzel duygu
Kbrarz Umrannnshnn 15 haftalikken basladik ikinci gebelik pit pit atiyo 17+4olduk simdi daha cok hissediyorum😊Allah herkese nasip etsin bu guzel duyguyu🙏🏻😊
Sevdae Umrannnshnn ben 16 haftalık hamileyim daha bişey hissetmedim sabah kontrolüm var inşallah iyidir
Mrveeski Umrannnshnn benim 15. Haftada başladı ☺️ Şimdi çok net hissediyorum ve bebiş çok hareketli maşallah sürekli hissettiriyor kendini 18. Haftaya girdim ☺️
Seymaay 18de başladım ben. İnsan o hareket olunca anlıyor normalden farklı bir hareket olduğu için ☺️
Happybaby_27 Bizde 17. .haftaya girdik bi hissediyor gibiyim sağ tarafımdan emin olamıyorum ama çok minik oluyor🥰
sennur26 Happybaby_27 bebişiniz erkek mi sağdaysa erkek derler de 🥰 benim de solda kızım olucak inşallah 🙏🏻 Merak ettim acaba doğru mu bu söylenti 😂
clavicula Bende 18. Haftamda anlamaya başladım özellikle benim hareketsiz olduğum zamanlarda kasığıma sanki böyle pıt yapıyor gibi et seğrimesi gibi değişik ama dünyanın en güzel hissi emin ol kıpırdamaya başlayınca zaten mutlaka anlarsın bebeğinin olduğunu
Babygirlmother @Umrannnshnn o hareket olunca anlıyorsun ya tuhaf bişey ☺️ Gaz gibi hareket oluyor yada böyle pıtpıt bişey atıyor gibi değişik anlarsın mutlaka yani 😁
sennur26 Aylin1 doğrudur canım kişiden kişiye değişiyor 15. Haftada hissetmen çok zor diyo doktorlar 17den sonra başlıyormuş. Ben biraz geç hissettim 20. Haftamda. Şuan 23 haftalığız gece uyutmuyor sıpam 🥰
Aylin1 sennur26 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cnm 🙏😊bakalım artık bir iki gün sonra doktora gidecem inşallah cinsiyeti de öğrenirim