Kızlar 14+2 deyiz ya karnım çıkmadı evet erken olabilir hareket hissetmek içinde erken olabilir ama belirtisiz bir hamilelik geçirdiğim için kendimi hamile gibi hissetmiyorum hatta içime annelik duygusu ne zaman düşer yakın zamanda inşallah bekliyorum heralde ağır hamilelik geçirsem anlardım ama inanın kendimi unutuyorum bazen siz nasılsınız