Güzel annişler ben su anda 15 haftalık gebeyim cinsiyetimiz belli ama ben yine cok erken diye cinsiyete yönelik alısverıs yapmadım ama şimdiden bebekler için hangi deterjan şampuan krem vs kullanıyorsunuz danısmak istedim bi arkadasım bübchen marka kullanıyor memnun kullanan varmı ??