Bir sağlık personeli olarak kan sonuçlarınızı vb sikayetlerinizi bu şekilde burada paylaşarak bilen bilmeyen ya da daha doğrusu cok bildiğini düşünen bilmeyenlerden akıl fikir almanız yerine hekiminize danışarak durumunuzu değerlendirtmenizi ek tedavi öneri ya da ek tahlil tetkik yapılmasını tavsiye ederim sonuçta değerler kötü bile çıksa tedavi için bir hekimle görüşmek durumunda kalıcaksınız en azından buradan gelicek yanlış bilgilerle üzülüp yanlışa sapmazsınız