Kbrazs Hayat1234 saol canim hepimize olsun bebislere yarasin. kilo almayi kafama takmadan yemek yedigim tek donem hamilelik sonuna kadar degerlendirilir.😂😋😎
Peloooo Hayat1234 ben yesem 30 kilo garanti alırım iştahım çok açık hep açık valla hastalandım 1 ay falan yine acıktı çok dertliyim 🤦♀️
Hayat1234 Sed22-09 aynen banada öyle oluyo gündüzleri acıkmıyorum ama gece olunca yarım saate bir acıkıyorum 😁
fatmaozdemir1 Hayat1234 ben genel olarak gece hep acıktım ama yemek istemedim fazla kilo da almadım bazen yemeli miydim diye kendime vicdan yapıyorum😒 36 haftam bitecek 2900 dü bebeğim