semra_366 hocam konuştum çıkışını vermek zorundayız öyle bir durumda dedi.. Kurayla ücretli öğretmenlik çekiliyor geri dönüşünü yaparım diyemedi yani.. Bi de ben okul önceciyim yani okulların böyle uzaktan olacağı net değildi öyle olsaydı belki hiç ücretliyi devreye sokmadan idari izne ayrulmazdım. Hoş haftada 1 okula gidiyorlar ve yollarımız öyle kötü ki sarsa sarsa gidiyo servisçi de sağ olsun.. Şu an bile başlasam eşim götürüp getircek yani.. Ama şimdi ben iki arada Bi derede kaldım kızlar.. Hoca benim yüzümden işsiz kalacak. Hocayı düşünsem bu sefer bebeğim benden ayrı kalacak en ilgili olmam gereken dönemde 3. 4. Ayında… Siz olsanız NAPARSINIZ? Eşim de diyo belki o hocaya başka okul çıkacak daha iyi bir yer olacak diyo böyle arada kaldım inanın ki