Kızım şuan 26 aylık ve 38+4te epiduralli normal doğumla dünyaya geldi şimdi oğluma hamileyim 36+4üz çok aşağıya indi bunda epiduralsiz normal istiyorum ve bu sefer çok hazırlık yaptım bakalım ne zaman gelcek oğluşum🙏 Sağlıkla doğsunlar en önemlisi bu