Iraz 33+2 de doğum yaptım sezeryan oldu..hiç akıntı sıvı gelmesi gibi bişe yaşamadım,büyüme doluluk da olmadı hamilelik boyunca..ki göğüslerim 75 beden, mini minnak tiplerdenim🙈🙈🙈amma velakin ister inan ister inanma ilk günden sütüm geldi hatta bi hafta sonra günde 1000 ml sağıyodum ki bebeğim prematüre hiç beni emmedi, kesilme azalma da yaşamadım taa ki tekrar hamile kalana kadar 😂tadı bozuldu içmedi cimcimem mecbur kestim🤷🏻♀️