Anneler sizce Nilsu mu Asel mi çok kararsız kaldım 😊
Umrannnshnn asel de güzel ama nilsu daha güzel farklı Bi isim
Umrannnshnn ASEL 💕 kızım olsaysı asel koyacaktım ben
Umrannnshnn Asel
Umrannnshnn nilsu🥰
Kesınlıkle Asel
Asel çok klişeleşti. Nilsu
Adkut ayy kesinlikle artık erkekde asaf meşhurdu kızda da şimdi asell
Asel koyucaz biz inşallah 😀
Asel ismini son zamanlarda belediye dağıtmış gibi olduğu için nilsu diyorum
Umrannnshnn Her yerde asel ismini duyar oldum bence (nilsu) daha iyi
Kesinlikle asel anlamıda süper bende 28+3 kızıma Asel💜lina koyucam nasipse
Umrannnshnn nil su zaten nil su anlamı var bidaha su koymak gelmiyor bana. Asel daha güzel
Umrannnshnn Nilsu 🌸 Asel baydı
Umrannnshnn Nilsu bence daha iyi
Nilsu bence
bende Asel Lina asel huma çok begenıyorum
Çok baydı nilsu daha kulaga hoş ve naif geliyor 🌸 bende kızıma nil koyacagım ama azra nil😍
Nilsu😇