18 gün önce sezeryan ilk doğumumu 41+2de yaptım onu ayrı bir postta anlaticam fakat aklıma takılan bir şey var netten araştırayım dedim bir sonuca varamadım. Genital bölgemde de karnımdaki gibi baya bir çatlak var pembe pembe oluşan. Böyle bir durumu yaşayan var mı