Sem-a diyetisyene bir an önce başlayın herkesin diyet listesi kendine özel olmalı, herkesin değerleri farklı kilosu farklı, evet biraz fazla almışsınız ama ben şuan bunu stres yapmayın diyetisyene başlayın🥰 ben sadece şunu önerebilirim 21+5 teyim 1 kilo aldım, makarna yediğim tek kilo aldırıcı şey olabilir. Pirinç pilavı, hamur işi, abur cubur, beyaz ekmek, tatlı asla yemiyorum. Zaten ben istesemde eşim sağlıksız diye almıyor🤷🏻♀️ Bence eşinize söyleyin eve öyle çay yanı atıştırmalık getirmesin. Kilonun en zor yanı Allah korusunun gebelik şekeri çıkar, ağırlaşmadan devam etmek istiyorsanız ya dikkat ediceksiniz ya da diyetisyenle devam ediceksiniz🥰