Beyzabuglem Haftalarimiz aynı kizlar sizde hep sol tarafami yatiyosunuz ben hep sola yatıyorum ama kolum aşırı agriyo sagada yatsak bişey olurmu acaba
ogretmmenanne Beyzabuglem valla sağa da yatıyorum sol tek dayanmıyo ki ona rağmen bazen uyandığımda sırt üstü oluyorum 🙄
ogretmmenanne Mcakir aaa ne güzel. Kilonuz ne durumda? Benim miyom ameliyatımdan dokayı sezeryan olacak. Kilosuna göre karar verecek sanırım. 39-40ı bulacağımızı pek sanmıyorum kızım olacak 28deyken 1250 gr dı.
Mcakir ogretmmenanne en son 30 da gittik 😊 40cm 1660 kg . Bakalım 2 gün sonra gideceğiz . Bende panik atak olduğum için sezaryen olacağım. Su geldi nişan geldi durumları beni kalpten götürür😅
nimres Bende 30+5 günlüğüm. 3 gün önce gittim Dr. kontrolüne.Kilosu 1.750 çıktı gayet normal, herşey yolunda dedi çok şükür 🙏🙏 3 hafta sonra bir daha gel dedi.
mucizemi_beklyrm nimres nimres aynıyız canm 30+5 olduk doğum için ne diyecek acaba daha konuşmadık doktorumla
ogretmmenanne Mcakir Mcakir 28 gittik en son 1250 grdı. Bu gün kontrolde ne olduk bakalım. 03.03.2021 güzel bir doğum tarihi ama 39+2 ye denk geliyo bakalım durabilecek mi o kadar
Mcakir ogretmmenanne ay evet 03.03.2021 çok güzel bir tarih ama korkuyorum çok beklemeye evde nişanım suyum gelme ihtimalini en aza indirmeye çalışıyorum. O yüzden doktorumla konuştum. Olabildiğince erkene planlayalım diye 😊
Hayat1234 28+3 kiyafetleri yıkıyorum biyandan ütülüyorum artık hergeçen gün zorlaştı iş yapmak oyüzden biranönce bitireyim cantamizida hazirliycam tedbirli olmakta fayda var diye düşünüyorum kızlar 👼😍
uykusuzbirben Aserpil 29+2 olduk. Mide yanması kabızlık bel ağrısı ve aşırı derece uyku hali var bu ara. Hiç bşye enerjim yok.Bu hafta geri kalan eksikleri tamamlayı düşünüyorum. Sonrasında kıyafetleri yıkayıp çantasınıda hazırlayıp Bi köşeye koymam lazm yoksa gittikçe ağırlaşcm ve hç bşyimz hazr olamicak 🙃 sende durumlar nasl canm
mucizemi_beklyrm uykusuzbirben kabızlık kadar kötü bişey yok ya bende çekiyorum canm. Sırf bu yüzden doktor sezeryan dermi acaba korkuyorum
Aserpil uykusuzbirben bizde 32+ 4 olduk mide yanma çöktü şükür bu aralar bı rahatım. Az bir iş yapıyım kalçam çok ağrıyor. Hamileliğin ilk 6 ayı müthişti hiç bir sıkıntı cekmedim hep öyle enerjik olucam sandım ve yanıldım 😁 agirlastik iyice. Bizimde herşey hazır yıkandı ütülenecek. Odamız boyandı iki güne mobilyamiz gelecek sonrasında hastane çantası hazırlayıp oğluşu beklicez
mucizemi_beklyrm 30+5 olduk alışverişi tamamladım bu hafta dolabı gelecek yıkayıp ütüleme kaldı. Daha doğum şekli belli değil korku heyecan hepsi var. Bebeğin ve kendi eşyalarınızı hastane için tek çanta mı yaptınız?
Mcakir mucizemi_beklyrm Ben tek kabin boy valiz yaptım . Bir de emzirme yastıgını koymak için büyük bi poşet alıcam mecbur. Onunda içine 3-5 bişi atarım 😊
Aserpil mucizemi_beklyrm aynı işlerimiz kalmış seninle. Ben bir bebek bak çantası birde küçük valiz yapmayı düşünüyorum
Hayat1234 mucizemi_beklyrm bebeğe ayrı kendime ayrı çanta daha düzenli olur aradığımızı rahat buluruz diye düşünüyorum
uykusuzbirben mucizemi_beklyrm benm iknci sezrynım olacak nasip olursa. Kayısı kaynattım suyunu içip kaysının da kendisini yiyince biraz rahatlattı neyseki tavsiye ederim cnm. gerçekten çok zor kabızlık karnım gerildi bu yüzden şiştim de şiştim halbuki 3 lt su içiyorum ama hiç banamsn demiyo.
ogretmmenanne Mcakir su vs gelmesin diye yapabileceğimiz bişeyler var mı? 🤭 Doktorum hep anne karnında bi gün dışardaki aylara bedel gelişim açısından diyor ama sizin doktorunuzun tavsiyesi nedir?
mucizemi_beklyrm Mcakir bende yorumlardan okuyorum ayri ayrı yapmak da zor olacak tek valiz dediğiniz gibi mantıklı
Mcakir ogretmmenanne Benim ki yarın için bile şimdiden konuşmuyor 🤷🏼♀️ Gelişimine göre karar vericez herşey normal giderse şubatın sonu gibi yapabiliriz dedi. Başka hiç bir şey söylemedi. Yani ben eminim 38+5 te doğum yapıcaksam bana onu 38+3 ten daha önce söylemez 😅 bir de bebeğim hala dönmediği için normal doğumda tavsiye edemiyor. Aslında normal doğumu destekleyen bi doktor. Ama sanırım dönmeme ihtimaline karşıda beni o yöne çekmekte istemiyor
mucizemi_beklyrm uykusuzbirben bende eskiden beri bağırsak tembelliği var hemoroid var. Hamileliğin de sebebiyle zorlanıyorum artık zaman geçmiyor sanki
Aysegul1612 ogretmmenanne bende tam 32 hafta oldum sezaryan olacağım için 25 şubat herşy tamam emizk ve biberon eksik doğum çantasını hazırlandım daha
btlslymn Aysegul1612 Ben de sizinle aynı haftadayım sezeryana neye göre karar verdiler acaba doktorum bana 36.haftada gel dedi çok geç değil dimi ?
Mcakir ogretmmenanne Evet😊 Kısmet belki buraya aynı anda yazarız doğum hikayemizi😊 Sağlıklı sıhatli gelsinlerde 🙏🏻 🧿