Ben 12 haftalıkken falan yaşadım kesenin birinin etrafında kanama varmış bebek iyidi. Sonra pruloton iğne çok etkili onu kulla dim progestan kullandım leke alanı arttı sonra 1 ay kadar iki üç gün arayla lele geldi sonra çok şükür bitti. Doğru tedavi ve dinlenme şart. Ihmale gelmez allah korusun. Şimdi 7 ay bitti büyüdüler bile rabbim size de hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin