29+5 olduk doktorum hastalığımdan dolayi zorunlu sezeryan kesin dedi ama net tarih vermedi konusuruz dedi merak ediyorum herkez sezeryan 2 hafta once aliyolar diyo normal olarak 8 ağustos gözüküyo doğumum ona göre bi kaç planlarım var iş olsn hazırlıkların olsn sezeryanla doğum yapanlar var mı tarihinden once? Temmuzun sonu gbi olurmu doğum