Arkadaslar 36+5 deyim ama bebek bugün durmaksızın hareket ediyor resmen icimde dönüp duruyor saat geç olduğu için doktoru da arayamiyorum.Hareketsizliktense hareket etmesinin daha sağlıklı olduğunu biliyorum ama baya hareketli olunca korktum aynı şeyi yasayanlar var mı?