Nilasyamom Sema-tuncer regenesis max 👍🏻 Multivitamin 400mg folik asit var yani günlük almam gereken 🤗
Nurtrky Sema-tuncer hemen hemen hepsi aynı bu özel doktorların anlaştıkları ilaç firmaları oluyor genelde ondan farklı önerebiliyorlar
Mommmyyy Anneballari58 aynen ben de ondan kullandım 12. Haftaya kadar hamile kalmadan bir buçuk ay önce başlamıştım zaten dr vermişti
Sema-tuncer Anneballari58 Dozu çok değil mi acaba 400 mh. Sabah akşam mı içiyorsunuz. Benim 5 mg yazıyor. Sağlık ocağındaki ebe geçen gün aradı, dozu yüksek sanki dedi, doktoruma danışmamı tavsiye etti. 🤔
Sema-tuncer [silindi] ben de kafama göre kullanmıyorum elbette, sadece dozları farklı oluyor onu merak ettim
Sema-tuncer Nurtrky doğrudur. Ama dozları farklı oluyor. Benimki de yüksek sanırım. İlk doktorum bunu vernişti. Doktoru değiştirince aynısından devam ettim fakat dozunu danışsam iyi olur sanırım. Fazlası da otizm gibi bazı sorunlara sebep olabiliyormuş.
Sema-tuncer Aslında günlük alınması gereken doz 400 mikrogram yani 0.4mg mış. Netten baktım da. Ben de doktoruma bir danışayım. Benimki günde 10 mg ediyor