Babiessss Kızlar 22 haftalık hamileyim. Göğsümün ucu çok çok küçük 😔 wee baby nin göğüs pompasını aldım bugün ilk kez kullandım ama bi faydası olmadı. Ne yapmalıyım 😔 her gün kullansam belki doğuma kadar göğsümün ucu çıkar mı 🙄
HaticeKutlu Babiessss daha çok erken haftadasınız göğüs ucunuzu sürekli uyarıda bulunmayın doğumu tetikliyor diyorlar☺ Som haftalarda göğüs pompasından ziyade lansınoh veya Avent göğüs ucu çıkarıcılar var omları deneyebilirsiniz☺
Zee88 Babiessss gögüs ucunu büyüten bir yöntem henüz geliştirilmedi😂 denemeyin sakın öyle şeyler çok riskli hem yara yaparsınz hemde gögüsü uyarmak erken doğuma sebebiyet verir..doğduğunda gögüs ucunuz ufak gelirse slikonlar var ucuna destekleyici..bazen kücük bile olsa bebek tutabiliyor hiçbelli olmaz..
NaimeYilmaz Babiessss ciddimisiniz ? Gogus ucu bebek emdıkce cıkar sut doldukca cıkar zorla erken getırmeye calısmayın bebişi
Babiessss HaticeKutlu bebek tutamazsa diye korkudan şimdiden alıp denedim 🙂 onları de denerim sonra teşekkürler
Babiessss NaimeYilmaz erken doğuma sebep olacağını bilmiyodum malesef 🙁 benim gibi olan biri bu şekilde göğsünün ucunu çıkartmıiş. Çok öneren olmuştu ama demek ki yapmamak gerekiyomuş