Harunayse 37 haftalığız ilk defa duydum çıt diye ses geldi karnımdan eşimde duydu yaşayan varmı normal mi ☺️
Bebislerimiz Benden de geldi hatta bekledim bidaha olmadi tam elim karnimdaydi parmak citlatmasinin hafif hali
___ Harunayse ben 2/3haftadır düzenli olarak o ses geliyor kime anlatsam şaşırıyor doktor da anlamadı derdimi gaz sıkışması falan dedi de Alakası yokk . Yalnız değilmişim sevindim 😂
___ Harunayse 37 haftalığız bizdee ama bayadır oluyor . Dün ses kaydı yaptım hatta çok fazla çıkıyor o ses
burcakin18 Daha az önce oldu😂 nerdeyse her gün duyuyorum o sesi son günlerde bende 37.haftanın içindeyim ikinci hamileliğim bu ilkinde hiç böyle birşey hatırlamıyorum ama bunda yaşıyorum ben de :)