Hilalsny bana ilk doğumdan cıkınca duş aldırdılar doktor gelip baktı iyi dedi o esnada küçük wc yaptım ama korka korka baktım yapıyorum sıkıntı yok dedim ama doktorum kabız olmuycaksın ıkınırsan maf olursun dedi 3 gün korkudan büyük tuvalete çıkamadım sıvı beslendim onda da çıktım sorunsuzdu ama 10 gün sıvı beslendim desem yeri var korktuğum için kısacası tuvalet sorunum hiç olmadı kaçırma da yaşamdım şuan 4,5 ay oldu sıkıntı yok ama ilişkiye girerken zorlanıyorum cok iyi dikmişler ilk zamanki gibi korkumdan çekiniyorum hepsi bu yengenizin olayıda dikişle alakalı güzel dikilmemiştir ondandır cnm benm cok iyi eşimle hiç sıkıntı yaşamadım bol değil dar yani valla bununda ayıbı kusuru yok cnm korkma sen onların zamanında dikip geçiyorlarmış şimdi daha dikkatli özenli yapıyorlar