Mymom_61 çoğu gebeye göre erken denilebilir benim nerdeyse 4. Aydan itibaren ödemim olustu ayaklarımda ayak bileklerimde ellerimde. Suan 34. Haftadayım dizlerim de çok ağrı yapıyor. Doktor vücudumum genel olarak ödeme müsait oldugınu söylemisti. Bunun icin fazla ayak üstü kalmamaya, otururken ayaklarınızı salmamaya, mümkünse genelde ayaklarınızı yukarı kaldırmaya dikkat etmelisiniz. Ayrıca tuzu ve şekeri fazla kaçırınca artış oluyor test edildi onaylandı😕 inşallah tez vakitte kurtuluruz🙏🏻