Dilaraaaaaaa Dogum çantasına tam olarak beler giriyor hanımlar ya ben amatör bir anne olarak ilk gebeliğim kayınvalidem herseyın masrafından kaçıyor buna gerek yok buna gerek yok diye annem de yaşadığım şehir de değil bana Bilgi verebilirmisiniz
ipekmommmm Dilaraaaaaaa bebeğe zıbın al canım hastane cıkısı al mümkünse 2 3 takım olsun. Bebek battaniyesi al. kendine gecelik al 2 takım iç çamaşırı al en önemli şeyler bunlar bide büyük boy ped veya depend al doğum sonrası kanama için.. Emzik veya biberon lazım olursa zaten gidip alırsınız inşallah gerek kalmaz sütün gelir mama kullanmak zorunda kalmazsın. 😊
Elifkyhn1993 Dilaraaaaaaa sn ne bakiyosun ona alcagini al sorma yap cantani koy kenara. 10lu set, 2 3tane 5li set alt acma ortusu, 15 20tane bez islak mendil, 2battaniye ince kalin, biberon emzik, pisik kremi pudra, puset 3 4tane zibin, kucuk bi yelek
Meriwa Dilaraaaaaaa mama alın bir kutu her ihtimale karşı sancınız ne zaman geliceği belli olmaz çantada bulunsun cnm
Elifkyhn1993 Dilaraaaaaaa senin icinde 2pijama, depent ic camasiri emzirme sutyeni cikarken gymek icin rahat bsyler. Kalin bi hirka usume gelio cikinca. Sut sagma makinesi , 2 3 siringa
Hifaberra Tabiki ☺️ Hastane çıkışı 2 takım Bez Islak mendil Kendine hasta bezi Pijama Terlik çorap Bebek battaniyesi
Meriwa Dilaraaaaaaa ben sma kullandım hastane çantamda vardı sarılık olunca kullandık sütüm geldi ama 4 aydan sonra azalınca tekrar başladık bizde humana inanılmaz gaz yaptı sma daha sevdi her bebek farklıdır tabiki ☺️
haziranin25i Dilaraaaaaaa [url=https://hizliresim.com/lHBLJk][img]https://i.hizliresim.com/lHBLJk.jpg[/img][/url] Daha bugün hazırladım 💜🥳