hande123 valla bozmayın psikolojinizi. Ablamda epidural sezaryen oldu, dokunur gibi hissettim sadece çıkınca da kolumun ağrıdığını sandım dedi. Ayakları açılınca ayağa da kalktı o gün bebeğine de aldı baktı. Ertesi gün hatta baya baya iyiydi. Sanırım biraz şansızmış bu arkadaş, keşke hissettiğinde kesiyi genelle bayıltılsaymış. Bir de eğer sigara alkol kullanmıyorsanız uyuşmanız daha kolay oluyor.