Merhaba Anneler, bebeğim 8.aya girecek inşaAllah mama almıyor sütüm yetersiz geliyor. Emziklere karşı reddetiyor. 2 aylığa kadar mama aldı fakat sonra almayı bıraktı tekrar denedim o dönemde küçüktü şimdi tadı iyi gelir içer diye almadı. Başına gelen ya da yöntemi olan var mı? (Mama olarak SMA Aptamil ve son olarak Evolvia kullandık)