Evet sevgili anneler sonunda bende doğurdum 🤣 ama benım durjmlar biraz karısık oncelikle söyle baslıyim gece uyurken nişanım geldi sonra sancılarım basladı hafifden hafifden vurmaya eşimi uyandırdm dedm nişanım geldi diye sonra annemide kaldordık acile koştuk hemen sancılarım baslamısdı ama 10 dakıkada 1 vuruyor neyse acile gittik yatısımı yaptı normal doğum icin sancı odalarına yatırıyorlar tek kisilik bir oda orda kaldım sancılarım iyiydi yormuyordu ebeler gelip gidiyordu süreklı baglıyorlardı nst sancılarm baslamısdı düzeliydi neyse sonra cuma sabaha karşı sancılarım artık saniyelık vurmaya basladı tabi bende dayanamıyordum bu sancıya bagırıp duruyordum belim kopacak gibydi sırt üstü yatamıyordum ebeler geldi yanıma sonra doktor benı catala aldılaar ki doğuruyormusum artık ben acıklıgım tam bebek geliyor dedi doktor sonra ben yapamıyprum tabi doğuramadım ben normal bekleyemm dedi riske atamam artk dedieşinle konus doğumhanenin oraya gelsn dedi sonra geldi eşim annem kayınvalidem doktor direk sezeryana alıyorum seni dedi hemen apar topar doğumhaneye aldılar benı cok kötü oldum cırlıyordum artık sonra epidural yaptılar tabı sonunda bı bebek ağlaması yanagıma koydular sıcacık dı bebegim 🥰🤲🏻Suan hastaneden size yazıyorum anneler bebegim yogun bakıma alındı oksijensiz kaldıgı icin ama bugun cıkardılar durumu iyi korkulcak bıseyi yok gittim gördüm hatta bu benimmi şimdi dedim col güzel bir duygu bu inanılmaz bakıp izledm onu insallah sizlerdde Rabbim hayırlı doğumlr nasip eyler Artık happy kidse geçiyoruz biz 🥰🥰sabitlermisiniz?