Cagemeg Oyagunaydin Valla ben aylardır süpürge işini yapamıyorum, eşim sağolsun 🙏🏻 Sadece toplama ve toz alma onuda yavaş yavaş dinlene dinlene. 😔
Oyagunaydin Cagemeg çok yoruyor artık 5 dk ayakta olsak hemen bel ağrısı yapınca da kendimi kötü hissediyorum niye yaptım diye 🥴😶
Cagemeg Oyagunaydin Bencede çok zorlamayın kendinizi, dayanamıyosanız bırakın, ben zaten uyku uyuyamıyorum sağıma soluma bile dönemiyorum, bide hafif kendimi yorsam temelli ağrıdan işkence çekiyorum. Hiç gerek yok napalım olduğu kadar 🤷♀️😔
Oyagunaydin Cagemeg bebitolarımız sağ salim gelselerdi 🙏 her şey onlar için. Sizde dikkat edin. Az kaldı Allah’ın izniyle 🙏