Deletedmom27 Ceylanmeric1 9 haftalık bebek pipi değil o o haftalarda anca nubu oluşuyo..o eğim nub çıkıntısı..nuba göre de (onun yalancısıyım😂)yatay olması kız demek🤷🏻♀️
Mucizem93 Hafise doktorda 13 haftasında kız dedi ama kesin demedi 16ncı haftada tekrar gidip bakıcak,önce sağlıklı olması ama inşallah erkek olur ben çok istiyorum hep rüyamdada erkek çocuk görüyodum.
Zeycannn Mucizem93 ben hep kız bebek görüyorum kızım olacak kimileri rüyanın tersi çıkar diyor ama bana malum oldu her kontrolden önce rüyamda gördüm 18. Haftada kız olduğu kesinleşti ama rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌺
Bahardali [url=https://hizliresim.com/wncqNs][img]https://i.hizliresim.com/wncqNs.jpg[/img][/url] Bana da tahmin nolurrr
GamzeeAlii https://imgyukle.com/i/a8BuX8 Banada tahminde bulunurmusunuz lütfen çok merak ediyorum ♥️🌸