feyzaYgn Haftaya şeker yüklemesi yapilacak.27.haftadayım.kalıcı bir şeker problemine sebep olmuyor değilmi kızlar ? Doktorum önerdi,ama sizin doktorlarınız bu konu hakkında sizi nasıl bilgilendirdi ??
Birmom feyzaYgn cnm iki dilim baklava yemis gibi düşün yani hic tereddut etme sıkıntı olmuyor ben geçen hafta yaptırdim gayet iyi gecti
H-melek feyzaYgn doktorum bebeğin kilosu, suyu, benim kilom, ödemim, kan sayımlarıma göre yaptırıp yaptırmama karar verecek.
Senayyalcin feyzaYgn Ya neden bilmiyorum normalde her teste aşırı özen ve önem gösteriyorum ama bu şeker yüklemesini bi türlü yaptırmak istemiyorum çok kararsızım gerçekten
Syma-ma feyzaYgn zamanı gelince açlık ve tokluk şekerini olcturcem ama şeker yüklemesi yaptirmicam. Herkes kendine göre araştırmasını yapmıştır illaki 😊
Ozlemmut Birmom ya bişey sorabilirmiyim bu şeker yüklemesi nasıl yapılıyo ben hiç yaptırmadım o yüzden bilgim yok aydınlatırmısınız Benide
Hlme-26 Senayyalcin tabikide yaptırmalısın çok önemli annede ve bebekte gizli diyabet şeker hastalığı varmı ona bakıyorlar korkulacak birşey yok her kafadan bir ses çıkıyor doktorun ne diyorsa onu yap kimseye kulak asma
Senayyalcin Hlme-26 Yok yok asla korkmuyorum sadece galiba anlamını tam bilmediğim için böyle düşünüyorum doktora danışacağım:))
Birmom Ozlemmut once ac karnina bir defa kan verdim 75 mllik su seker karışımını ictim(hemsire hazirladi biz suyunu aldik kantinden )içtikten tam 1 saat sonra tekrar kan ve 1 saat sonra tekrar kan verdim yani sabah 10dan öğlen 12 bucuga kadar ac kaldim saat basi kan verdim 3 defa icilen seker vucutta ne kadar surece normale dönüyo ona bakıyorlarmış ben sıkıntı yasamadim bas donmesi mide bulantısı falan ama küçük çocuğu olan o gun götürmesin yada baba baksın sürekli oturup dinlendim ben bebekte aclik hissetmezmis şekerli su icildigi icin ben 2 aydir 3 boyutlu foto alamıyordum bu sefer aldik bebegin gayet keyfi yerindeydi terddut edecek hicbirsey yk arkadaslar yaptirin
yasemin333 Birmom değerlerin kaç çıkmıştı hatırlıyır musun.Hatırlıyorsan aç-1.saat-2.saat olarak yazar mısın
Azrabetulunannesi feyzaYgn yaptırdım pişmanım ölüyodum o şekeri içerken ne iki dilim baklavası yarım bardak şekere yarım bardak su koyup karıştırıp içiriyorlar bir tepsi baklavaya 1 su bardağı şeker giriyor zaten
Beyziikoo Azrabetulunannesi Tamam suyu içerken kötü hissettiniz ama ya şekeriniz olsaydı ve bunu sadece doktor kontrolünde yükleme geçtiği vakit anlayabilseydiniz o zaman daha mı iyi olucaktı iyiki yaptırmışsınız tamam o içeceği içmek zor aç karnına olduğumuz için kolay demiyorum ama başka yöntem olsa emin olun o yapılırdı 🙄🙄
Beyziikoo feyzaYgn Ya ne alakası var şeker hastalığı yapmasıyla ya da bir etki bırakmasıyla ben anlamıyorum kim ne diyorda bu şeker yüklemesi insanların gözünde bu kadar büyüyor. Doktorunuz yapalım dediyse yapın bu sizin için değil önce ve önce bebeğiniz için diyabet olup olmadığı bununla anlaşılabiliyor en iyi ve ilerleyen zamanlarda gelişim geriliği ya da ileriliği yaşarsanız en büyük sebeplerinden biri diyabetmiş başta gelen sebep yani. Bi şurup içip 2 saat kan verecekseniz ve sonuç alacaksınız iyiyseniz ne güzel Allaha şükür diyip içiniz rahat olacak ama ters bi durum olursa diyet yaparsınız ki gizliden ilerleyebilen bir şey vücut tepki vermeden de ilerleyebiliyor. Benim suyum bir doktoruma fazla gelmişti şeker sebep olabilir dedi ve vaktim gelince testimi yaptırdım yaptırana kadar da kılı kırk yardım her gün okudum baktım nasıl olur şu bu Allah’a şükür tertemiz çıktı. Yani yaptırın hanımefendi kulağınızı sadece doktorunuza açın ☺
Azrabetulunannesi Beyziikoo tek onu içmek değil söz konusu şeker çıkınca diyet veriyorlar çünkü şeker bebeğe zararlı o zaman neden o sıvıyı içiriyorlar bence direk kendimiz dikkat etsek daha mantıklı