Aanneolmakkk Annelerrr kafam çok karışık belki de çok araştırmaktan. Bir de sizlerin fikrini almak istiyorum. Hangi biberon Markasını tercih ettiniz, edeceksiniz ya da ediyorsunuz? Teşekkürler 💙
Minisannesi2904 Aanneolmakkk nuk markasını tavsiye ederim üstelik daha az kolik yapıyor ürünleride gayet kaliteli emzikleride onu tercih ettim
Reyhan00 Biberonları avent aldım anne ucuna Yakın zaten açıklamalarını okursun memnun kalırsın emziklerinde hem avent hem bips Hepsiburada indirim var biberon oradan bakabilirsin ben pp aldım cam değil yorumlarınıda okursun canım🤗
Minisannesi2904 Reyhan00 avent arkadaşım aldı ama hüsrana uğradı biberondan bildiğin akıyo deliklerden çocuğun üstüne değiştirdi bende o yüzden nuk markasını aldım daha az kolik ibaresi var üstünde kullananlarda memnun kalmış