Merhaba arkadaşlar ağrılarım var 37+2 de dogrursam bebişim sağlıklı olrmu? 16 Nisan son adet tarihim kendi adet tarihmle bebek 38+4 günlük oluyor doktor özelde 25 nisandan n hesapldigi için 37+2 oluyor ama devlet kendi adet tarhimden hesapliyor normalde bebek iri ve normal doğum olmaz diyor sezaryenle olur sezaryenle de önceden alınıyor bebek lütfen bana yardımcı olun yarın bebek doğarsa sağlıklı olrmu şu anlık kilosu falan hiç bir sknti yok 37+2 erken dogmmu? Kendi adet tarihimle 38+4