Cereninci Kızlar 32. Haftadan önce alınmıyor demi bu rapor özel sektörde çalışıyorum 26 haftalığız 25 ocakta iş yerim kapanıyor çıkartıcaklar hepimizi işsizlik alabilicem fakat işsizlik alırken şu 8 bin liralık doğum parasını alabilir miyim acaba
mervetanhan Cereninci alamazsın diye biliyorum ancak hamileliğin zorluysa doktor çalışamaz raporu verirse olur ama bu süreçte bir iş yerinde çalışıyor gözükmen lazım o da iş yerin kapanacagı için alamazsın
Biryigitannesi Cereninci canım 90 gün sigortaya bakıyorlar diye biliyorum 170 arayıp ordan öğren bence alma ihtimalinde var bence kesin bilgiyle hareket etmen daha doğru olur
Dilek-Can Cereninci hayır alamıyorsunuz ama işe girebilirseniz 32.Haftada içeriye rapor verirsiniz o şekilde olur
Ebruderya mervetanhan Derinmaviozkn almak için şartlar ne biliyor musunuz bu para ne için veriliyor birde ?doğuma kadar çalışmayı düşünüyorum parayı almam için izne çıkmam mi gerek bilginiz varsa yazarsanız sevinirim ☺️
mervetanhan Ebruderya açıkçası tam detaylı bilmiyorum ama şı kadarını biliyorum 32. Hafta da rapor almadan önce son iki ayın sigortasının tam yatmış olması lazım diye biliyorum eğer tam yatarsa daha sonra 32. Haftada çalışamaz raporu alırsanız bu ücretten ve süt parası alabiliyorsunuz diye biliyorum ☺️ Tabi şartlar değişmediyse değişmişte olabilir 🤔
mervetanhan Ebruderya iş yerin kapanmazsa hamileliğin sonuna kadar çalışırsan yine alırsın bu parayı ☺️
Derinmaviozkn Ebruderya 32. Haftaya rapor alana dek sigortanın yatması gerekiyor çalışıyor olarak devam etmen geriye dönük son bir yıl içindede toplamda 90 gün pirimin yatmış olması gerekiyor
Derinmaviozkn Ebruderya alınan para izin sürecinizde sgk tarafından ödeniyor ödediğiniz sigortanın size geri dönüşü olmus oluyor 16 haftalık izin ödemeniz
Ebruderya mervetanhan Derinmaviozkn teşekkür ederim ben arayıp öğreneyim benim merak ettiğim şey 16 haftaya kadar rapor kullanabiliyoruz ya ben bu raporumu doğumdan sonraya bırakmak istiyorum doğuma kadar çalışıp doğumdan sonra 16 haftalık rapor almak istiyorum acaba bu mümkün mü bide rapor alınca SSK ödemem devam eder mi çıkış mı yaparlar o 16 hafta için inşallah 🙏🏻 anlatabilmişimdir 😁
Derinmaviozkn Ebruderya doktorun sana raporu 37. Haftaya kadar veriyor eger çalısabilecek durumdaysan 37 ye gelince ye kadar dogum erken gerçekleşirse sonrasında kalan haftalar sonraya aktarılıyor her ihtimalde 16 haftalık izniniz var 37 den sonra yapsanız yine 16 haftalık izin kullanıyorsunuz ben sgk dan öğrendim arayıp bikgi alabilirsin
mervetanhan Ebruderya anlatabildin 😅 ama en sağlıklısı arayıp öğrenmek bence benimde bu konuda fazla bilgim yok 😅
Mom8 Cereninci alamazsın canım işten çıkışının yapılmaması lazım rapor sebebiyle izne ayrılmış olman lazım çünkü daha öncesinde işten çıkarsan hamilelik sebebiyle çalışamayıp alamadığım bir maaş durumu oluşmuyor
gizemsbsl Ebruderya merhaba rapor 32.haftada ya da 37.haftada alınabiliyor doğumdan önce 90 gün sigortalılık olması gerekiyor parayı doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra 8 hafta olarak alıyorsun para miktarı da rapordan önceki son 3 ayın bordrondaki brüt tutara göre belirleniyor
Halimehacin Cereninci canım alamıyorsun son zamana kadar sigortanın yatırılması gerekiyor. Tam 32 de gitme ama 31.haftanin içinde git ama rapor almaya. Ben 32+4 te gittim 33 diye girildi rapora 1 hafta kesinti oldu ödenekte
Fatosamine Cereninci oo alirsin tabikide şüphen olmasin sigortan yatmismi bak doğumdan 1 yil öncesine bakıyorlar 90 gun doluysa alabiliyorsun.Ve seni isten cikarma haklari yok yasak.Ama net olsun çalıştığın yerin insan kaynaklarina sor yada 170 i ara
Fatosamine Fatosamine Cereninci ama sen isten cikarsan gic bir ucretten yararlanamazsin o yuzden isten cikma istifa etme pandemi nedeni ile 1 yil icinde 90 gun sigorta varmi bakıyorlar