Nazzeda yediklerinize dikkate derseniz çok olmaz gibi ödem olursa zaten doğum sonrası gider , ben de 28. Haftadayım 6-7 kilo aldım ama öyle iştahım çok yok şükür hamile kalmadan önce daha fazla yiyordum vitaminler ve riskli gebelik olduğundan en baştan beri yatıyorum ondan aldım galiba bu kiloları da