Bireylulmasali Zorunlu değil ama yaptırılmalı. Seker varsa erkenden teshis edilip ona göre ilac veriliyor gebelik sekeri cok tehlikeli sırf etrafta kendini doktor sanan bir ton insan yaptirma dedigi icin yaptirmayanlar var. Ha icecegi icemem diyorsan açlık tokluk baktır doktoruna sor ama mutlaka bakılması lazım