Gglhtrk ben hamile değilim malesef kalamıyorum.. bu platformda tek bir kişiye sert davranmışımdır , o da ben bu bebeği istiyom mu istemiyom mu diyen bir arkadaştı.. bebeğini istemiyordu istemeden hamile kalmıştı.. tabi herkes anne olmak zorunda değil bu tercih meselesi, ama onunda belirtme üslubu o kadar yanlıştı ki resmen haksızlıktı biz bu kadar çocuk isterken istemeyenin olması💁🏼♀️ tuhaf işte ya kimse kimseyi anlamaya çalışmıyor, hep bir düşmanlık