Elif-yener1 Merhabalar kızlar internette form sitelerinde araştırırken ilk kese şekline göre yada kesenin içinde bebeğin oluşumuna göre cinsiyet tahmini yapıldığını gördüm sağ tarafa yakında şayet bebek kız sola yakinsa erkek olurmuş sizin fikirleriniz neler