Edaaguleer Arkadaşlar eşlerin ikiside pozitif veya ikiside negatif olunca da kan uyuşmazlığı testi ypıyorlar mı ?
Safiisafii Edaaguleer evlenmeden önce kan gruplarınızı istiyor aile hekimi o sizi bilgilendirmiş olması gerekiyor
dorugunannesi34 Edaaguleer bildiğim kadarıyla yapılmıyor ben negatifim eşim ise pozitif zittiz oyuzden kan uyuşmazlığimiz var
Elbet-birgun-kavusacagiz Edaaguleer negatif pozitif olunca uyusmaz oluyosunuz negatif negatif pozitif pozitifte degil..
Ozlemmut Safiisafii bende öyle sanıyodum ama bizi bilgilendiren olmadı maalesef 😞 hamile kalınca kan uyuşmazlığı olduğunu öğrendik eşimle 😏
Safiisafii Ozlemmut bizimde var kan uyuşmazlığımız ilk gebelikte skıntı olmaz dedi doktor doğumdan sonra iğne vurulcaksın demişti ikinci gebelik için ama ben doktoru değiştirdim bana 28 haftada iğne olmam gerektiğini söyledi her ihtimale karşı bi test yaptırdım skıntı yoktu ama yinede iğneyi vurdurdum eğer doğumdan sonra gerek olursa yine vurulcam sizde doktora gidince söyleyin sizi yönlendirir
dorugunannesi34 Edaaguleer bişey yapmıyoruz kuzum doktorum bi sıkıntı olmadığını söyledi doğumdan sonra iğne vurucaklar ikinci gebelikte bı sıkıntı olmasın die ama tabi erken kanama vs düşük riski yaşarsak bu iğneyi erkenden vuruyolar
Ozlemmut Safiisafii bende doktorumu değiştirdim pek ilgisizdi daha doğrusu fazla rahattı. Şimdiki doktorum çok iyi. bende şuan 24+3 oldum. 28 haftalık olunca vurulucam iğnemi. Doktorum öyle dedi
Ayazadam Ben negatif eşim pozitif ilk çocukta iğne yapılmadı oğlumun kanı benimkiyle uyumlu olduğu için sıkıntı yok doktor dedi ikinci gebeliğim 28haftalik olduk 2gun önce kontrol edildi doktor iğne vurmak istedi ve kan uyuşmazlığı iğnesi vurduk
Safiisafii Ozlemmut vurulun tabii zararından çok yararı var bende iki gün önce vurdurdum Rabbim sağ salim kucağımıza almak nasip etsin inşAllah evlatlarımızı🥰🥰
Ozlemmut Safiisafii amiiinnn. Rabbim evlat isteyen ve hakeden kadınların kucaklarını boş bırakmasın 🙏