Merhaba kızlar 38+3 ikinci hamileliğim ilk doğumum kendi sancımla 37+6 oldu bu kez 38 gördük herhagi bir belirtim yok herkes daha doğurmadın mı ne kadar kaldı yok camız eti mi yedin yok sütünü mü içtin nie doğmadı yok doğmazsa sezaryen ol die die bi oldular işin garibi bende stres oldum doktor herşey yolunda dedi bebek dönmüş aşağı inmiş ama henüz kanalda değil bacak aramda ağrı var bazen hafif adet başlangıç ağrısı gibi oluyo geçiyor salı kontrol var bakalım doktor ne diycek kendi sancım gelmezse suni isteyeceğim açılma olmasada suni ile bebek kanala girip açılma yapar mı acaba keşke gerek kalmasa da miniğim kendi gelse