segoseco 22.haftamdayım hamılelıkte en cok sorunum kabızlık oldu ne yapmam gerekir sizce öneriniz varmı kızlar
tugce_25 segoseco kaysı ye cnm kaysı suyu iç bide demir ilaci kan ilacı kullanıyosan onlar yapıyo ben bıraktim içmedim rahatim simdi doktoruna söyle kabızligini
Rozaya Sabah aç karnına ılık su ve kuru kayısı yada kuru incir ben öyle kurtuldum kabızlık probleminden 🙂